Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 13:26:38 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03584 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kahala küla, Pulga (Kinnistu 
reoveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojektiga lahendatakse Kuusalu vallas 
Kahala külas Pulga talu kinnistul paikneva vana taluelamu ja abihoone 
välisveevarustuse ja -kanalisatsiooni osa koos reovee puhastamise ja heitvee 
immutamisega oma kinnistul.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26935228>  (menetlus nr: 
423533), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister